Skype + normální telefon

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Čtvrtek Srpen 24 09:57:52 CEST 2006

mam tu navic 2 nove kousky prodobneho adapteru mezi Skype a bezny foun
(http://cgi.ebay.com/Skype-SIP-IAX2-Phone-Adapter-VoIP-USB-Cordless-Gateway_
W0QQitemZ280021186171QQihZ018QQcategoryZ11188QQcmdZViewItem ).

Prodam po litru vc. dobirky (neni to bussines, vezl jsem vic veci z venku a
tohle mi zbylo).

baj chaos