OT: externi disk

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Srpen 23 18:42:27 CEST 2006

No jevim jak vy, ale ja kopiruju vzdy jeden soubor (spis jeden adresar)
i kdyz mam disk pripojeny na SATA, protoze pri vice souborech najednou
(paralelne) narusta cas neumerne poctu spustenych procesu kopirovani,
takze se ani nevyplati pustit kopirovani vice souboru najednou...

Radeji v Total Commanderu pouzivam pri vicenasobnem kopirovani (po
zmacknuti F5) - proste kdyz smejdim po disku a ruzne presouvam - klavesu
F2, ktera soubory zaradi do fronty a muzu jit od toho a budu vedet ze
stovky malych souboru se nebudou pretahovat s jednim x GB souborem o
diskovou kapacitu.