OT: externi disk

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Srpen 23 17:48:12 CEST 2006

JD napsal(a):
> Pouzivam redukci USB -> IDE a pri pripojeni na USB2.0 sem nepoznal
> rozdil mezi tim, jestli je disk zapojeny na klasickem IDE nebo na USB.
> Jak uz tady nekdo rikal, USB (byt treba pomale) je dneska na kazdem PC,
> mnohdy pekne vyvedene na predni panel.
>
> JDrozd

No poznat byste to IMHO mel - ja jsem nedavno delal nejake testy protoze
jsem si ramecek kupoval do prace a doma k serveru.

V IDE mi jede disk na krajich plotny cca 45-55MB/s z ramecku je to
maximalne 35MB/s. Nicmene pri pripojeni na 1394 to jede uplne stejne
rychle - osobne si myslim, ze je to omezeni toho prevodniku mezi diskem
a seriovym rozhranim.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info