OT: Zaokrouhlovani do E24 v Excelu

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Středa Srpen 23 17:24:12 CEST 2006

Když jsme u těch maker, dá se nějak donutit vbs, aby dostaly do buňky
středník ? Zkoušel jsem funkcí uložit do buňky nějakou podmínku ve
formátu když(podm;ano;ne), ale jakmile je tam středník, tak to při
ukládání sletí. Zkoušel jsem to i přes char, ale to samý. Když místo
středníků naflákám čárky, tak tam sice požadovaný string uloží (čárky do
podmínky zamění za středníky), nicméně v nějakým zmršeným formátu, takže
je třeba každej řádek ručně odentrovat, potažmo zkopírovat jinam a pak
odjinud zase překopírovat zpět .. :/
Mimo toho, existuje nějakej univerzální příkaz, kterej by běžel v
libovolné jazykové mutaci excelu ? (o konkurenci se bavit nemusíme) IF
mi nejede v CZ, KDYŽ logicky nejede v US .. jak to vypadá v nějaké FR či
talibanské mutaci radši nechci ani domýšlet.

T.V.