Re: Staly proud z autobaterie

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Srpen 23 08:43:26 CEST 2006

Na tento argument se pamatuji. Uz jednou tady byl. Dneska neni problem
procesor s malym odberem, popripade prepinani rezimu.
Je celkem sranda po "probuzeni procesoru" si "zapnout" potrebne periferie.
Takze, pokud je stredni proud 1-2mA, mohu si impulsne tech 10mA i vice
dovolit dovolit. Chce to jen selektivne aktivovat potrebne periferie.
Nezapomente, ze v aute je dneska spousta jednotek(BMW jich ma 150) a
odbery se scitaji. Jestli si chcete hrat se Skodilakem, tak si muzete
dovolit vice, jinak kazdy mA tu baterku v zime vycucne.

A nezapomente, az to zbastlite tak se potom v zime budou delat hure zmeny
nez kdyz s nimi pocitam jiz dopredu.

Hugo kOTTAS