Staly proud z autobaterie

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 22 21:31:11 CEST 2006


Otázka taky zní: jezdí se s autem denně? Pokud ne, tak odběr 100mA
vybije baterku 44Ah za 18 dní, ale musí v ní zůstat nějaká energie pro
startování, takže nemusí být schopná nastartovat už po týdnu, zvlášť
pokud nebyla plně nabitá. A stává se, že se baterie vybije i když se z
ní neodebírá vůbec nic.

Ale i když se s autem jezdí denně, tak se baterka nemusí dostatečně
dobíjet, pokud to máte do práce 3km ;-)

P.K.

2006/8/22, Martin Hanek <martin.hanek@centrum.cz>:
> Na tuto otazku samozrejme neexistuje odpoved. Zalezi na kondici te
> baterky, stari, okolni teplote, aktualnimu dobiti, vnitrnim odporu, tomu
> jak dlouho bude stat auto bez jizdy atd.
> Je nejaky duvod aby to zralo i kdyz stojite? Pokud pominu imobilizer,
> tak to byt zapnute nemusi.
>
> Martin Hanek
>
>
> GT5 napsal(a):
> > Zdravim,
> > budu si stavet malou pocitacovou jednotku do auta. (mereni baterie,
> > teploty, dalkovy alarm, imobilizer, spotreba paliva,...)
> > Jake mate zkusenosti se stalymi odbery proudu z 12V akku (44Ah) ?
> >
> > Resim hlavne pripad zimy. Kolik miliamper trvale muze nejake zarizeni
> > odebirat, paklize treba venku je -16°C a auto stoji treba 10dni
> > (akumulator neni dobijen jizdou). Aby to nevycuclo baterku a auto bych
> > pak treba nemohl nastartovat, nebo s velkou bidou... .
> > (nemam ani predstavu kolik berou imobilizery a ruzne jine vymozenosti v
> > rezimu stand-by)
> >
> > LP.
> >
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list@list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >
> >
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list