Panelova sietova zasuvka...

ab bohac@magnificent.sk
Úterý Srpen 22 17:58:29 CEST 2006

Asi som sa zle vyjadril, zhanam taku nejaku zasuvku, nieco podobne ako je v
prilohe, ale samozrejme v prevedeni s ochrannym kolikom (podla nasich
noriem). Potrebujem ju namontovat na jednu pristrojovu krabicku...

Ondrej B.

Sorry za prilohu...

On Tue, 22 Aug 2006, ab wrote:

> Zdravim,
> nevite mi poradit, kde sa da zohnat (zatial iba v kus. mnozstve) zasuvka
> sietova (230V klasicka, aka byva zabudovana normalne v stenach), ktora sa
da
> upevnit napr. na predny panel...

Ja bych rekl ze skoro vsude :-) I v kazdem hypermarketu ktery vede
sortiment elektro. Ja jsem treba v Globusu koupil modre s 'deklikem'
na pruzinu. Byly drahe jako prase ale maji velikost priruby jen 50x50mm
takze se mi vesly do pristroje dve vedle sebe. V OBI/Baumax meli jen
takove ty bezne velikosti.