Re: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Srpen 22 17:46:06 CEST 2006

Ten servis býval v Praze na Evropské, nyní je na Smíchově blízko Anděla (na
rohu Radlické). Zkušenosti s ním se opravdu nedají popsat žádnými slušnými
slovy.

Podle popisu to mohl být jen tento servis, protože je velmi malá
pravděpodobnost, že by se ještě někde sešla podobná sbírka takových
neuvěřitelných...  "zlých lidí nízké inteligence" (vhodně si přeložte).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 22, 2006 5:13 PM
Subject: RE: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Na 100%, v ČR existuje pouze jeden centrální záruční servis Siemens a je v
Praze. Adresu z hlavy nevím, ale klidně můžu zjistit. Ostatní servisy můžou
dělat pouze pozáruční opravy a pravděpodobně jich ani moc nebude. Ale už
podle toho jednání usuzuju, že je to právě tahle banda šmejdů.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death