Vypadla elektrika a TV

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Úterý Srpen 22 14:27:03 CEST 2006

Je to 72cm uhopricka toshiba ve stereu.Neni nova,spis stara,ale nechce se mi
kupovat bednu bez digitalu a s digitalem jsou ještě drahy jak svina:(A je to
samozrejme reklama,cekal jsem az to bude pekne videt.Po zahrati ta televize
jede uz relativne normalne,ale i tak jsou z boku oblouky:(

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com