Notebook Acer TravelMate 2413LMi.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Srpen 21 17:45:36 CEST 2006

Dobry den,

mam tu od zname tento notebook. Meli jej na nabijecce a pripojeny do
ethernetu (internet, ale nevim jakym zpusobem), kdyz byla bourka a nekde
ve vesnici uhodilo. Od ty doby nejde zapnout - ledka baterky jen blikne
a to jeste nekdy. Rozebral jsem ho a kolem ethernetu jsou opaleny nejaky
odpurky (odporova sit). Takze dostal zasah a neco tam shorelo plamenem.

Dival jsem se, ze ten notas je vlastne jedan deska, takze v oprave to
budou asi cely menit. Na jakou castku se mam nachystat? Mate nejake
zkusenosti s opravou takovychto notebooku?

--
Martin Hanek