RE: Reklamace zboží (Siemens SX1)

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Srpen 21 15:46:05 CEST 2006

Tady bude problem,Ty mas narok na odstoupeni od smlouvy,nebo na novy
vyrobek,ale bohuzel servis s tim nic nemá.Ten ti klido vyda papir,ze to
nestihl a Ty budes muset hledat firmu,která prevzala reklamace po jiz
neexistujici.Naklady ti pak budou muset uhradit,ale moc bych tomu neveril.At
ti servis da cislo baliku PPL,do ktereho to balili.Museji to mit,ty pak na
strankach PPL v pohode zjistis,kde se balicek nachazi a jestli ho vůbec
prevzali.S vracenim penez bych nepocital.Neni od koho.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com