Re: OT: Reklamace zboží (Siemens SX1)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Srpen 21 14:49:00 CEST 2006

Docela jednoduše, dokud nedostanete zpět svůj telefon, tak reklamační
oprava není vyřízená. Že se ztratil někde na cestě mezi servisem a
vaším bydlištěm, to vás nemusí zajímat.

Jestli jsem to dobře pochopil, tak jste telefon nereklamoval u
prodejce, ale dal rovnou do servisu na záruční opravu. V tomhle
případě nevím, jak to funguje, kdybyste to dal prodejci, ten na to má
ze zákona nějakou dobu (20 pracovních dnů, jeslti se nemýlím) a pokud
to nestihne, tak snad můžete i odstoupit od kupní smlouvy. Snad to tak
je, vrátili mi jednou peníze za boty, paní prodavačka to sama navrhla,
páč to jejímu dodavateli trvalo nějak dlouho.

P.K.