mrtva vrtacka ? - OPRAVENO -

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Srpen 21 06:36:14 CEST 2006

ted jsem to sem chtel zrovna napsat, byl to odrusovaci cajk, kterej je nasunutej/je soucasti regulatoru.
po vyhozeni jede vrtacka v poho. mam netusenou radost, protoze po hledani nejake levne nahrady jsem mel hlavu jak balon.
rodina "usetrila" 7kkc. byla celkem sranda to  slozit zpatky, je tam hromada pouze bilejch dratu, ale nastesti barevny lihovy fixi + dig. fotak
to vyresili. je teda klika, ze jsem to na ty uhliky nepripojil. za "odmenu" jsem se vrtacce rozhodnul koupit novy uhliky a samozrejme i odrusovak :-)
dik vsem za rady, tomik.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan Mlynarcik
Sent: Monday, August 21, 2006 6:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: mrtva vrtacka ?

Ak zapojite privod priamo na uhliky, v lepsom pripade zhori aj v pripade, ze bol motor doteraz dobry. Statorove cievky su vzdy v serii na privode, kazda cievka v privode k jednemu uhliku. Je to z dovodu obmedzenia rusenia.
Statorova cievka okrem magnetickeho pola pre rotor plni aj funkciu tlmivky v privode. 2 v 1 nemusi byt iba v reklame  :-)) Ak to vyhodilo poistky, zkontrolujte odrusovaci kondik na privode za vypinacom.

    Milan  Mlynarčík

Spíš se zkuste mrknout jestli :

- já vím zní to debilně ale co šnůra ?
- není třeba vyčistit komutátor
- není někde proklepaný drátek

jojo bez regulátoru by to asi mělo jet na plno ...
jinak co jsem videl třeba na Protool-ech tak ty mají v uhlíku zataveno další pérko s kusem izolantu co se po obrouseni na minimální mez uvolní a motor vypne.  Jenže to by nevyrazilo pojistky.

jeste co te tyce hobby zarizeni ohledne vrtacich kladiv jsem naprosto spokojen s nejakym z hyper-super v cene asi 2kkč / a je to již druhé co mám v ruce a na to jak to vypadá jede spolehlivě - sekání beton,panel,vrtání průměr 28 beton atd... fakt v pohodě sám sem se divil a je k tomu docela dost nastroju co vypadaji kvalitne - je to zajimave ale je to tak ...

DJ