OT: [Mech] Partni stroj (hracka) z casopisu Udelej si urob si

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Srpen 20 21:43:00 CEST 2006

Akorat je to slozitejsi nez jsem si pamatoval :) Chce to neco jako
maly soustruh. Mate nekdo tip na neco podobneho, ale aby to moc
nestalo? Mam k dispozici pouze velky soustruh, ale na tom by se to
delat nedalo.

--
Michal Grunt