mrtva vrtacka ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Srpen 19 22:23:17 CEST 2006

 19.8.2006, 22:14:18

S panem Ohmem pochodite vzdycky, jen jej musite pouzit adekvatne
podminkam. V danem pripade je pes zakopan predevsim v tzv. "reakci
kotvy", tzn. ze v rotoru se pri otaceni indukuje napeti pusobici proti
napeti napajecimu, primo umerne otackam.
Ve vysledku tedy dostanete neco jako: I = (Unap-Ukot)/Z

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz