Programator PIC pres USB

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Srpen 19 08:43:35 CEST 2006

> Mozna nejlepsi investice. Krome programatoru
> ziskate i debugger, pritom cena polovicni oproti
> programatoru Presto. O upgrade software (MPLab)
> se stara osobne Microchip Technology, AZ. A pokud
> pouzivate MPLab k vyvoji aplikaci, mate navic
> vyresenou integraci programatoru/debuggeru.

A jak je to s rychlosti ICD2 programatoru? Kdysi jsem s tim nabyl
neprilis dobrou zkusenost - PIC18F6720 z cca 70% plny: ICD2 snad 2minuty
nebo tak nejak, Presto do 10s. Od te doby lezi ICD2 v koute a nepouzivam
ho. (Debugger jsem zatim nejak nevyuzil, i kdyz jsem to ICD2 kvuli tomu
puvodne koupil.)

Lukas Grepl