Frekvencni menic a pripojeni motoru

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Srpen 18 22:09:45 CEST 2006

Ja jsem si zas jednou nechal motor 3x380/220V 550W/2850ot. premotat na
3x24V.. sice na me koukali jak na blazna, ale pak prisel nakej jejich
"maco-sefo" a rekl, ze to samozrejme pujde za priplatek. Chvili neco
mlatil do kalkulacky a pak z nej vylezlo, ze se musi objednat  drat
ovalneho prurezu, aby se vesel do drazek statoru. Nicmene motor byl za
mesic hotovy, dokonce predelali svorkovnici - kvuli proudu tam osadili a
prinytovali jine ( vetsi) okenko a dovnitr dali poradne srouby....a
vyrazili na motor novy stitek!