Cu folia

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Srpen 18 20:59:19 CEST 2006

co s tym ides robit? ake dlzky budu vo finalnom vyrobku? videl som
niekolko sposobov ako boli odizolovane zavity - natiahnut do tenkej
teplom zmrstovacej buzirky a ohriat, urobit dvojvrstvu medenna folia
plus izolacna paska na transformatory (taka zlta), alebo si to trafo
urobit na tenkom plosaku...