Logicky analyzator

Petr Tosovsky petrtoshw@gmail.com
Pátek Srpen 18 18:31:56 CEST 2006

Ono se neco pise a ve skutecnosti to muze byt jinak. Proto se ptam radeji po
necem overenem. U techto zarizeni vse zalezi na propracovanosti ovladaciho
softu a tu lze rozpoznat az po nejake dobe pouzivani. Uvadeny vyrobek ma
podezrele nizkou cenu na svoje parametry, proto jsem zpozornel a ptam se.
Psal jsem na jejich technickou podporu a ta tvrdi ze zvetseni interni pameti
je ted jeji cil. Takze si jeste zkusim pockat co z toho bude.

Tosa