Sháním porty do USB

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Srpen 18 12:31:27 CEST 2006

Muzete si ode mne koupit neosazenou desku co je k videni jako verze B na
http://minila.sourceforge.net/hw/usb/usb.php?id=hw , osadit si ji a podivat
se jestli nahodou uz nekdo nenapsal nejaky programovaci soft, ktery vyuziva
specielni rezim toho FTDI brouka, kdy brouk sam umi casovat SPI a JTAG
protokoly.
Nebo si to, pochopitelne, muzete zkusit napsat sam :-)

S pozdravem
Jakub Ladman