OT - vterinove lepidlo

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Srpen 18 12:24:52 CEST 2006

Dokud jsem pouzival ty noname, tak jsem byl vetsinou ulepeny ja, ale
lepene veci nejak nedrzely (rekneme jak kdy). Lepidlo bylo pro 1
pouziti (napodruhe uz bylo proste tvrde)
Pak jsem si koupil neco trosku lepsiho (musel bych mrknout doma) a od
te doby jsem spokojeny (vse predchozi si znegujte)
Marek