LED reflektor na 230

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Srpen 18 00:54:52 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 18.8.2006 od ivanhw@centrum.cz:

> Urcite by se to melo spise strcit do patice, ne?

Patice a zasuvka, to je prece jedno, ne? Ma to dva koliky, tak
protejsek muze byt preci zasuvka, kdyz se to zasouva :-)

> Pro pana Zahradnika:

Rikej mi klidne Petre.

> zajima me ta elektronika uvnitr, abych si neco takoveho mohl
> postavit z: zhruba 6x LED prumeru 10mm. LED 3,3V 20mA ss. To cele
> bych chtel napajet z 230V.

Tak ta elektronika bude velmi podobna tomu, kdyz se z 230V napaji
jedna LEDka - nejake usmerneni, kondik na sitove napeti, odpor na
vybiti kondiku, snad zenerka apod. Hledej napajeni LEDky z 230V, tady
se o tom uz take diskutovalo.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem