Re:věšák na kabely

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 17 09:53:12 CEST 2006

Kdyz mam zachvat poradnosti tak si obvykle sednu do kouta a pockam nez to prejde.
Ale s temi kabely je to pravda. Je otravne je rozmotavat z chumlu a jako na potvoru ten co potrebujete
se uvolni jako posledni. Pokud se jedna o kabely co bezne nepotrebuji ale je mi lito je vyhodit
tak se mi osvedcilo smotat je do kola a proti rozmotani zajistit stahovacim paskem
(v novem katalogu GM na strane 290), na jeden kabel jsou potreba dva.