cim naprogramovat 89LP4052

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 16 23:40:18 CEST 2006

 16.8.2006, 23:32:22

 Koukal jsem na to pouze z rychliku a tak se mozna pletu, ale jevi se
 mi to tak ze paralelni programovani je stejne jako u klas. 82C2051,
 pouze pred vlstnim programovanim musite tomu LP ric ze jej budete
 programovat, tj. 3byt uvodni sekvence. Mozna by stacilo tu sekvenci
 prilepit na zacatek zkompilovaneho programu, a pak programovat jako
 tu klasiku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz

--
Vladimír Anděl napsal:

> Jo je to 89LP4052 a 89LP2052. U Atmela maji sice podrobny popis SPI
> http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc3593.pdf ale prece to
> nebudu na strane PC programovat. Kdyby aspon nekde bylo schema desticky co
> se pripoji na COM nebo LPT a k tomu soft do PC, byl bych naprosto spokojeny.
> Ale tyhle procesory umi i paralelni programovani, jenze proti 89C4051 tam je
> neco jinak. Ztahnul jsem si posledni verzi od Elnecu a tam to taky neni
> :-(  Lze tyhle procesory vubec necim naprogramovat?
> Andel

> [...]

Tezko mit knizku ktera jeste nema stanovenou cenu, leda by nekdo mel
autorsky vytisk. :)