Ochranne folie -- folie na LCD PDA oproti foliim napr. na okna

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Srpen 16 17:07:37 CEST 2006

Nepochybne je to predrazene, nicmene PDA folie jsou asi skutecne docela top materialy. Mam jednu takovou na PDAcku uz skoro 2 roky a stale je plne pouzitelna. Folie ma velmi tvrdy polomatny (aby se to nelesklo) povrch a k displeji neni prilepena, ale jen prisata (je na ni zespoda tenoulinkou vrstvickou zrejme jakehosi oleje nebo nejakeho podobneho chemickeho svinstva) a jak se z toho pri "nalepovani" vymacka vzduch, na displeji to drzi. Je to ale urceno jen pro displeje vnorene v ramecku. U disleju vycuhujicich z povrchu zarizeni (ja to tak na fotaku treba mam) by to asi nefungovalo, protoze zachycenim cimkoliv o okraj folie by se pod ni dostal vzduch a spina.

Kdybyste na nejakou vhodnou levnou folii pro nalepeni narazil, dejte mi prosim vedet, taky bych ji na fotak uzil.

Jakub Serych