Re: stavba stineni proti elektromagnetickému rušení

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Srpen 16 16:19:51 CEST 2006

A co se ma tim analysatorem merit. Na pomerove mereni pouzivam EMC stan
na stul od firmy EMC-Langer. Az na homologaci a mereni na urovni sumu
chodim do stinene komory. Ten stan ma 60dB utlum a bohate staci.

Pokud chcete tu vasi lednici jen odstinit, tak pro mereni na urovni sumu
ji musite vylozit absorbery, aby tam nebyly odrazy.

Jinak jsem videl stinenou halu "bez stineni" ve tretim suterenu a merily
tak i homologace.

Hugo kOTTAS