Akumulator vo Fobii

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 15 11:43:48 CEST 2006

To, v jakym stavu je baterka, se nejlíp zjistí podle hustoty
elektrolytu. Hustoměr maj snad i v K-landu, stojí tak 40Kč.

Na tu "proceduru" bude asi potřeba ještě jedna baterka. Nebo i ten
laboratorní zdroj. BTW jestli zhasly kontrolky při pokusu nastartovat,
tak napětí stejně kleslo někam k nule.

P.K.