obvod pro rizeni triaku

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Srpen 15 02:01:28 CEST 2006

 15.8.2006, 1:23:35

Hm, dobre dostupny, tak to budou asi NE555, LM723, TL431, !U2008! ...
Ale v podstate staci 1 tranzistor a něco smeti vokolo. Nekolik zapojeni je v knizce
Mallat-Krofta "stabilizovane napajeci zdroje pro mikroelektroniku",
podobne se pouzivaly u Teslavizoru, i v AR-A rocnik xxx neco bylo.
Ale je to analogove, nemoderni, 4 vrstvej tistak to nepotrebuje,
na SQL server se to nepripoji a dokonce, o hruzo, ani FW to nema. No proste FUJ a FUJ.
Tak snad jedine ADUC nebo v krajni nouzi alespon PIC.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz