Vyvojovy kit

Marek Pavlu pavlu@hwserver.cz
Pondělí Srpen 14 18:52:53 CEST 2006

Zdravim,

>Bingo, fakt se mi v poslednim roce zhorsil zrak :-))

Nuze jsme dva, ja jdu zitra na ocni:).

>Nekolikrat jsem v tomto threadu celkem jasne napsal, ze se bavim o
>Ethernutu
>v podobe Charonu2, kde jedinym moznym vylepsenim, je osadit misto ATmega128
>novejsi ATmega2561, coz ale prinasi vic problemu nez uzitku, ale to Vam
>snad
>jako znalci Ethernutu nemusim psat

Rozumim, tohle zamereni jen na verze 1.3 jsem prehledl, takze jsem to
povazoval Ethernut za obecný Etrhernut se vsim vsudy. Nicmene tohle
nedorozumeni, které je jen mou vnou:) o tom zadna je nakonec dobře, protoze
neinformovany ctenar snad pochopil, ze Erhernut ma vice portu a tim padem se
lze rozmyslet.

>A muzete mi uvest jediny rozumny duvod proc bych to mel delat ???

Nenutim Vas, to "muzete" bylo obecne pro kohokoliv, kdo cetl prispevek:).
Priste napisu, "lidicky, muzete", když budu mit na mysli ostatni osoby
predem nespecifikovanych kvalit:).

>Mimochodem, nic jsem nezatracoval, jen jsem si dovolil srovnat
>nesrovnatelne
>(ale to je v teto konferenci prece dobrym zvykem, ne) :-)))))))  A to

Bohuzel ano, ja se tomu vyhnu, protoze rabbita intimne neznam a tim padem
(se)/(jsem se)  vyjadruj(i)/(val) jen k tomu, co znam.

>srovnani jsem si dovolil udelat na zaklade nekolikalete znalosti jak
>Rabbita
>(snad dobre), tak Ethernutu (ne zrovna povrchni). Muzete udelal to same,
>nebo jen budeme vest debatu pro debatu ???

Jak jsem jiz psal, tak jsem vinen prehlednutim, které vyustilo ve slovo
"kratkozrake", cimzto se i verejne za omyl omlouvam s uctivosti danou mirou
zavaznosti prehlednuti meho, nicmene trest prenechavam sve vlastni osobe k
projednani:)...