OT: lepidlo

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pondělí Srpen 14 17:02:39 CEST 2006

Zdravím,

já tu mám pár zařízení, do kterých je bzučítko přilepené tavným
lepidlem. Dá to práci ho z toho ulomit.

Popřípadě z jiného soudku:

Ulomili mi na plastovém dílu kopírky čudlík (průměr 2mm, výška 4mm), tak
jsem místo něj vyvrtal díru o průměru 4mm, vzal takovou tu 2mm silnou
průhlednou plastovou tyčinku, zapálil jí konec a když to začlo měknout,
zatlačil jsem to proti stolu do toho otvoru. Za pár vteřin to bylo zase
tuhé, zkrátit na ty 4mm a ofrézovat (oříznout) na požadovaný rozměr a
bylo to jako nové (skoro).

V podstatě šlo o takový ten plastový "nýtek", co se na konci zahřeje a
"rozlisuje".

By mne zajímalo, jestli mne někdo pochopí ;-)

Milan