Vyvojovy kit

Marek Pavlu pavlu@hwserver.cz
Pondělí Srpen 14 16:37:01 CEST 2006

Zdravim,

To je nazor sice hezky, ale kratkozraky, protoze ethernut nemusi mit jen
128kB flash a jen 32kB SRAM. Schemata projektu Ethernut jsou k dispozici,
takze muzete uvazit vlastní stavbu...

Psal jsem, ze se pracuje na portu pro ARM, ale netusim, v jakem stavu ted
je, informace tohoto druhu urcite na Ethernut konfere zjistite snadno.

Dalsi vec je, ze mate k dispozici nejen vyvoj na konkretni desce, ale muzete
zkompilovat projekt pod unix, takze tolik k vyvoji...

Takze cele je to o tom, ze u Ethernutu mate k dispozici cely maly operacni
system, ktery podporuje plno věci a to plne zdarma:
- tcp/ip
- udp/ip
- httpd
- ftpd

A plno dalsich veci a vykonove omezeni jiz je nebo brzo bude jen omezenim
platformy ARM, coz neni spatne...

No, nerikam, ze Ethernut nema sve problemy nebo lehce chybne koncepce
nekterych casi, ktere se mi zdaji spatnym smerem a asi nejsem sam, komu to
tak pripada, ale to cas vytribi:)...

S pozdravem,
		Marek Pavlu