OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Srpen 14 08:06:43 CEST 2006

Ano udelat si kopii je legalni a podle noveho zakona k tomu pribylo to , ze
si nesmite udelat kopii z nosice, ktery je proti tomuto kopirovani chranen .
Dokonce je stale legalni stahnout si film nebo mp3 z internetu tedy pro toho
kdo stahuje ten co to nabizi je samozrejme pirat a uz uplne pominu to , ze v
tech vymenych sitich musite neco nabidnout abyste mohl stahovat.

Takto ziskane dila ale nesmi byt soucasti verejne produkce a verejna
produkce je uz jen to , ze pozvete kamarady se podivat na novy stazeny film
:) Kocourkov hadra.

snehulak