OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

Petop petop@stonline.sk
Neděle Srpen 13 19:06:09 CEST 2006

Zdravim.
Ano, viacmenej diskutovali...zabery su staticke, na sediacich a
gestikulujcich ludi...
Urcite by stacilo aj to mp3....Inac nic nove tam nepovedali, viacmenej
dookola vysvetlovali moderatorovy
co je to neutrino, quark, farba quarku vona,atd...Ja som to nevydrzal
pozerat, ten moderator je strasna drska
stale do okola nechapal (alebo sa tak tvaril...ma skoncenu elektro
fakulu v Bratislave), ako moze nautrino prejst zemou,
co je to farba, preco musi byt v jadre aj neutron....keby aspon nechal
dohovorit fyzikov stale im skakal do reci....
to je jeho styl..proste...uvidite budete cubrnet :-)))
Pre cloveka znaleho veci, je to dost otravne...pre uplneho laika je to
mozno dobre ale stale viac a viac isli do hlbky takze
na konci asi z toho nic nemal :-)
Inac je to celkom dobra relacia, ale v tejto casti mu to obzvlast
,,nepalilo,,

Petop

Ja nevim co je obsahem poradu zda i nejake jine zabery nez na lidi a lampu
:)))
Pokud ne, tak by stacila i zvukova stopa mp3....
AZEW