pomoc s vyrobou DPS v Bratislave

iko iko@kamarad.cz
Neděle Srpen 13 15:19:28 CEST 2006

zdravim,

zas sa mi nepodarilo spravit dobre DPS. zacinam fotocestou, aj to ako
tak funguje, ale nejak pomaly sa to vyvolava, ciarkuje mi cely plosak a
ked uz je cisty, tak odstrani aj niektore cesty. jedna strana sa mi ako
keby vyvolavala rychlejsie. uz nemam teraz na to chut, ani cas,
dovolenka sa blizi.

nenajde sa nejaka dobra dusa, co mi vyrobi jeden ks plosneho spoja, cca
85x65mm, niekedy tento tyzden /od pondelka/, v bratislave. obrazok
plosaku dodam.

za odmenu samozrejme.

dakujem,
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises