Internetove radio

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Srpen 11 17:52:48 CEST 2006

Jeste bych se chtel preci jen zeptat:
Takze, kdyz se modul pripoji na nejakou adresu s live radiem, tak staci ty
data posilat proste jen to MP3 dekoderu (VS1001) a bude to hrat ? Je to
skutecne jen MP3 stream ?

----- Original Message -----
From: "mk" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 11, 2006 5:36 PM
Subject: Re: Internetove radio

> Muzu se zeptat jake moduly Rabbit myslite ? To slysim poprve, ze uz neco
> takoveho existuje. Nemate link ?

??? asi jsem se zle vyjadril, neni zadny modul s jiz implementovanym
prehravacem (MP3 dekoderem), ale staci vzit v podstate libovolny modul s
Ethernetem doplnit o MP3 dekoder, dopsat kousek softu a muzete vesele
poslouchat. System pro prehravani ukaek CD, ktery jsem delal pred casem
funguje obdobne (popisoval jsem ho tu pred par mesici).

S pozdravem
MK