Kurz pro zacatecniky s PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Srpen 11 16:24:06 CEST 2006

Dobry den.

Premyslim o tom, ze bych udelal takovy maly kurz, kde bych chtel
zacatecniky seznamit s tim, jak zacit s PIC. V podstate udelat kurz, kde
se odbouraji zacatecnicke trable, kdy zacatecnik nevi, ze ktere strany
vubec zacit. Melo by ho to dovest az do stadia, kde bude schopen psat
jednoduche programy, pouzivat ve svych konstrukcich PIC a dale uz se
mohl zdokonalovat praci s PIC i sam. Rozhodne by neslo o predcitani pdf,
ale o podani srozumitelnou formou, co a jak udelat. Mam pocit, ze znam
uz dost lidi, kteri zacali uz nekolikrate a pak to hodili za hlavu, ze
to je moc a ze snad priste. Presne z tohoto zacarovaneho kruhu bych rad
zajemce vyvedl.

Chci se zeptat, jestli by mel nekdo o neco takoveho zajem a zda by
radeji uvital formu korespondencni a nebo osobni, kde by bylo jen par
malo lidi zaroven. Proste mi jde o to, jestli ma vubec smysl neco
takoveho poradat a dat si tu praci to pripravit. V pripade kurzu s
osobni ucasti bych prednasel ja v Praze. V pripade korespondencnich
kurzu by byl material ode mne, ovsem po jazykove korekture a doladeni
mych slovnich spojeni a s mou zpetnou kontrolou vysledku takoveho dila.

Samozrejme to neni mysleno jako dobrocinnost, ale naprosto uprimne
rikam, ze bych chtel za solidni praci vydelat nejakou tu kacku. Tedy
zadarmo by to nebylo.

Diky za jakekoli reakce, specialne od potencionalnich zajemcu :).

--
Jiri Bezstarosti