Lepsi sw na navrh DPS

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Srpen 11 10:43:44 CEST 2006

Hmm, docela hezka pohadka. Zkuste se nad tim zamyslet, pokud je to trochu
slozitejsi zapojeni a mate tam par vicenohovych svabu, tak udelat
jednostrannou desku s minimem propojek neni "docela problem", je to IMHO
proste nemozne (tedy pokud nebudu delat vlasove spoje, aby mne nekdo
nechytal za slovo). Zkuste si to udelat rucne (a mozek vubec neni spatny
autorouter, jen je ponekud pomaly... :-) a i kdyz na tom stravite treba rok,
tak to neudelate. Takze i kdyz bude ten autorouter a autoplacer
sebedokonalejsi, tak IMHO nema sanci.

Dusan Dolezal