Lepsi sw na navrh DPS

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pátek Srpen 11 07:58:39 CEST 2006

100% výsledek znamená vyzkoušet všechny možnosti a to má neuvěřitelnou
výpočetní složitost. V praxi to znamená, že s mírně se zvyšujícím počtem
prvků velice rychle (exponenciála, faktoriál) roste potřebný čas. Kolem
10-20 prvků už to může být v "rozumném čase" neřešitelné. Zajímají-li
vás detaily, hledejte informace o NP-úplných problémech.
La'd"a

P.S. dokazovat, že tato úloha je NPC, po mě nechtějte, ale domnívám se,
že ano