OT: shell; was: OT: Pravidelne provedeni prikazu na WL500g

rudolf.ulc@centrum.cz rudolf.ulc@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 10 16:11:19 CEST 2006

> Mimochodem kdyz je rec o tomto routeru - dnes jsem jej s gustem svihnul
> do skrine a myslim, ze tam dlouho zustane.
>
> Porad jsem nevedel proc se mi na lokalnim segmentu (slozi k testovani
> mimo firemni datovou sit) obhospodarovanym prave WL500g Deluxe tak
> pomalu kopiruji data po siti. Bohuzel jsme ladili novou aplikaci prave
> na rychlost prenosu dat pres webove rozhrani. :-(
>
> Nakonec v tom zustal az ten router. Ve finale jsem jej prepnul jen do
> rezimu switch (zadna pravidla nic co by mel kocirovat) a ani to nepomohlo.

> [...]

Chyba bude nekde jinde, ja ho mam doma a rychlost kopirovani pomoci samby nebo
ftp v podstate odpovida 100 Mb ethernetu.

Myslim, ze uvnitr mezi temi 4 porty je nejaky integrovany switch. Tj. procesor
se prenosu dat mezi nima neucastni..

Ruda