Vyroba DPS v zahranici

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Srpen 10 13:28:03 CEST 2006

Sorry, nechtel jsem napinat. No dopadlo to jak pisu. Pripsal si celkem
slusnou ztratu. V Cine porad nakupuje, jen ne u Jackyho. Jacky taky
porad uspesne obchoduje, na kazde vystave ho pravidelne potkavame. Ten
polak na nej zadnou paku nema, zivot jde dal:) Nikdo nikdy nepochopil
proc to udelal. A my se Jackyho neptali. My s nim nikdy neobchodavli,
jen se zname na urovni spolecenske konverzace. Jednou nam pomahal
sehnet listky na vlak do Guang Zhou.
Daval jsem to sem jen jako priklad toho, ze u cinanu clovek nikdy nevi
a je lepsi mit agenta na miste, ktery na vsechno dohlidne
Marek