Shanim hdd disk velky, ale vlazny, netopici jako kamna

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Srpen 10 12:19:33 CEST 2006

Instaloval jsem ted 3 disky 320 GB Seagate. 2x SATA, ktere topily hodne. 1 x
PATA ST3320620A, ktery je jen vlazny.
J. Polivka

Shanim disk velky, ale vlazny, netopici jako kamna.

Muze byt pomaly nejpomalejsi, ale hlavne netopici, tak 300-500 GB, s
konektorem SATA.

Mam Seagate model 7200.8 a ten priserne topi, ruku na nem neudrzim presto,
ze ramecek ma vetrak, ale strasne maly, do ramecku se neuchladi, top se driv
usmazi a s nim i data.

Spoecializuje se nekdo na LOW POWER comsumption disky, za cenu ze jsou
pomalejsi? Do zalohovaciho ramecku mi vubec netreba rychly disk. Staci
standardnich 30-40MB/s, ale hlavne aby netopil.