OT: Rychlost was: OT: Pravidelne provedeni prikazu na WL500g

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Srpen 10 10:47:27 CEST 2006

R> Pak je to ale drahej luxus tam mit jeste dalsi ctyri lan porty - pokud
R> totiz budete chtit si doma udelat sit tak si k tomuhle budete muset
R> koupit jeste ten switch.

R> A na to ze tenhle bazmek stoji/stal skoro 4kKc mi to prijde jako spatnej
R> vtip.

To tam musi byt neco shnileho. WL500g mam doma, vyuzivam ho i
jako switch (predtim jsem mel pouze 10Mb/s hub), a na rychlost si
nemohu stezovat. Cisla z hlavy nevim, ale kdyz jsem kopiroval nejaky
velky instalacni balik tak rychlost odpovidala 100Mb/s siti.
FW tam mam od Olega 1.9.2.7

Tomas