Re: tužkové akumulátory IC3

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Srpen 9 21:45:22 CEST 2006

Nejsem si sice jisty, ale dnes bezne AKU lze nabijet 1 x C a to jest 1
hodina nabijeni.
Predstavuji si to jako IC1 :-)
Tady pujde asi, a uz podle nazvu o to, ze IC3 bude znamenat 3x C pri
nabijeni, coz da zhruba tech 20 az 25 minut.
Tot muj nazor.
Co to s tema clankama dela nevim. Zatim jsem je na stole nemel. Mam dost
beznych od 1800 do 2500 a hodina nabijeni mi vyhovuje. Pro fotografa v
terenu to muze byt dobra varianta. Vim dobre co to znamena, kdyz mi v kamere
dojde AKU. Ale to uz jsou jine clanky a jine cenove kategorie.
Jindra Polivka

Hello All,

  Co jsou to Tužkové akumulátory NiMh "IC3"?
  Např. http://www.computer.cz/DetailPage.asp?DPG=54142&CatId=780
  a nabíječka:
  http://www.elektro-1.cz/DetailPage.asp?DPG=54143

--