Kdo znakne vymenit BGA svab?

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Srpen 9 20:48:23 CEST 2006

Potreboval bych vymenit par desitek pameti HYB39L256160AC-7.5, pouzdro P-TFBGA-54, with 9 x 6 ball array with
3 depopulated rows, 12 x 8 mm2 za 512MB verzi tehoz.
Zazizeni je neco jako mobil, jinak receno malo mista vsude soucastky.

Nejde mi o navod jak pameti vymenit za pouziti zehlicky a hvezdarskeho dalekohledu , ale o nekoho kdo pameti vymeni profesionalne, levne a ma na to vybaveni a zkusenosti. Cena zarizeni je cca 20k/ks a nerad bych je znicil.

Poradite :-)

Dekuji

K.N.

P.S. Netusite kde koupit a jaka muze byt cena 512MB verze techto pameti?

www.ortodoxism.ro/datasheets/infineon/1-DS_256M_LS_33V_2002-_12_20.pdf