Lepsi sw na navrh DPS

Ondrej Puzman puzmano@volny.cz
Středa Srpen 9 20:31:07 CEST 2006

Zdravím,

> b) cadence - taky je v cernu oficialne
> elektroniku). A CADENCE NENI INTUITIVNI NASTROJ. musi vas to nekdo
> naucit. nebyl jsem schopny do PCB ani naimportovat netlist, natoz s tim
> neco jineho delat. O knihovnach ani nemluvim. Knihovny jsou skladovane
> centralne a query knihoven se provadi pres dotazy v databazi (oracle?).
> Takze kdyz si chcete udelat svou vlastni komponentu, musite poslat
> datasheet borcovi a on ji pripravi.

Co se týče knihoven, tak záleží na tom jakou verzi Capture máte -
Capture CIS si umí tahat součástky z databáze (ale nemusí), Capture
(ne CIS) tohle neumí a licence je pak také levnější.
Doma se to dá nainstalovat bez problémů, ale licenci asi pro domácí
použití nikdo nezaplatí :)

Když už tu běží tahle diskuse - zajímalo by mne, jestli může
někdo poskytnout srovnání OrCad Layout (Plus) v kombinaci se Specctrou
a Allegra.
Layout Plus znám (Specctru zatím ne, ale mám ji k dispozici), ale Allegro
jsem zatím nikde neviděl a neměl možnost vyzkoušet.
S pozdravem,
    Ondřej Pužman