Otazky okolo CPLD od XILINXu

joo@kie.sk joo@kie.sk
Středa Srpen 9 19:03:54 CEST 2006

  Cau hosi!

Riesim cosi pomocou CPLD od XILINXu a vyskytli sa mi nejake nejasnosti... Napr.:

- Co s pinami, ktore su v datasheete oznacene ako "no connect"? Viem ze keby som
to nezapojil, tak by to bolo OK, ale napr. by mi pomohlo, keby som cez tie
nozicky mohol napr. tahat zem (na plosaku mi to vyjde lepsie ako to tahat
niekde okolo). Je mozne ich pripojit napr. na zem? Alebo radsej sa im vyhybat?

- Ma co su piny oznacene ako GCK, GTS a GSR? Podla datasheetu su pripojene na
macro-celly, GCK typujem na "General ClocK"... Nejako som nenasiel rozumny
popis toho, na co su vhodne.

- Logika, ktoru som napisal, zaberie 54 macro. XILINX XC9536 ma na to malo makro
(36), XC9572 ma sice makro dost (72), ale zbytocne vela pinov (TQFP100) a s
mensim poctom pinov som v GME nevidel (v PLCC44 nemaju). Mame k dispozicii
nejake ine CPLD s vhodnejsim poctom makro a pinov? (Altera, AMD, ...)? Jaxi som
v GME ine CPLD nevidel.

S pozdravom
  Jookie