OT: RC auto na pokusy

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Středa Srpen 9 17:10:45 CEST 2006

Zdravim,

> sháním autíčko na vysílačku, ale stačí mi bez vysílače a přijímače, tj
> jen mechanika a silové části.
>
> Mám vybráno
> Tamiya TLT-1 Rock Buster (trochu dražší - $140, kdo ví kolik tady)
> http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=47201

neni to maly ? a musi to byt 4x4 ? My pro podobne ucely koupili
http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=57727 (1:10) a kdyz sundam
kapotu, tak se tam elektroniky vejde celkem dost. Navic ma dost jednoduchej ram,
ke kterymu se dobre pridelava elektronika ... Jo a ridime to bezdratove z PC s
Matlabem :-)

> a nebo Carson XMod Hummer H2
> http://pospa.cz/Carson_new_xmods_truck.htm (1919Kč s DPH)

z tohoto bych mel trochu strach, pripada mi to celkem forovy.

I kdyz ten nas MightyBull ma trochu problemy ve vysoke trave, chtelo by to zamek
diferencialu :-) Tak prubezne shanime neco s vetsi pruchodnosti, viz:
http://www.mujweb.cz/www/pe%5Ftelistank/

S pozdravem
	Petr