Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Marek Pavlu pavlu@hwserver.cz
Úterý Srpen 8 15:59:28 CEST 2006

Zdravim,

>Pro konkretni aplikaci "papaku" pripadala draha snad jedine mne a tak si
>nejsem vedom toho, proc mam byt "vsichni" ci "mnoha"  :-)))))

Jsem to ale osel, davam si takovy pozor, abych se nedotkl nedotknutelnych,
ale stejne se vzdy nekdo ozve:). Priste si tech 13 pismenek a mezeru
usetrim, když vim, ze se opet nekdo ozve stejne :))))).

>ostatni
>
>Ja jsem sice jen prosty laik, ale proc se tu resi neco jako "presne mereni
>rychlosti" v aute ??? K cemu to jako ma byt dobre?

No vidite, mne je to taky zcela nejasne, protoze to první, co cloveka na
fyzice uci je spravne merit a vypocitavat chyby a tady je vymyslen system,
ktery bude mit vstupnich chyb tolik, ze to dopadne jako vysledek typu:

(50,0000 +/-5,0000) km/h

S cimz by Vas u nas z laboratore vysoupli za dvere:).