Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Marek Pavlu pavlu@hwserver.cz
Úterý Srpen 8 15:49:33 CEST 2006

Zdravim,

>jsou
>kalibraci v
>
>To je hrozne, ked niekto ma utorok... :-)))

Utery mi nevadi, v pondeli to stalo za starou belu diky nedostatku spanku z
NE na PO, ještě ze jsem to zabalil ve tri odpoledne a sel spat:).

>wek
>
>PS. Nie zeby to bol argument, len pripominam, ze v dobe vyvoja GPS tie
>naklady boli tiez vacsie a asi to nebolo 100x ...

To by se dva hadali, pane :).
Studuji fyziku v Olomouci. Zde je vyzkum zameren hlavne na optiku, alespon
historicky a o cenach takovych hezkých kamer s velkym rozlisenim a slusnou
rychlosti mam jiste informace. Castky jako 200000,- nic moc neznamenaji.

S pozdravem,
		Marek Pavlu