Eagle a propojky

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Úterý Srpen 8 11:27:27 CEST 2006

Tak ted si, Tomasi, neodpustim komentar. Pozadal jsem nase zastoupeni
Cadsoftu, zda by nepretlumocili do centraly nazor, ze by se nejaka nova
entita, parametry neco mezi via a R mela v nove verzi objevit. Dokonce jsem
jim navrhnul, i jak by se to mohlo resit (abych predesel konstatovani "proc
to nejde" a la zname James Joyceovske...). Na moje navrhy, ktere jsem jim po
nize uvedene reakci zaslal, nikdo pro jistotu nereagoval. Puvodni odpoved
znela takto:

"Dekujeme za navrh vylepseni Eaglu, ale obavam se, ze je to nepruchodne.
Problemy bych videl v nekolika oblastech.
Pokud si nechate generovat vypis materialu z Eaglu, pak se Vam tam
neobjevi vsechny takto zapojene R0.
Druha vec je bud neoroutovany signal na desce mezi obema via otvory,
nebo ruzne elektricke zapojeni schemata a desky a s tim plynouci mozne
problemy s konzistence schema-deska.
Z meho pohledu bych doporucil preci jen pouzivat standardni metodu
vkladani rezistoru z knihovny (pripadne upravit schematicky symbol).
S pozdravem,
Michal Mokriz"

Shrnuto a podtrzeno to vlastne nepotrebujeme, tu potrebu si pouze
namlouvame, protoze proste nejlepsi a nejcistsi reseni je vlezt do chematu a
cpat tam dasli a dalsi R...

K dotazu - ja to delam tak, ze si tvorim via pudorysu cverce s minimalnim
drillem. Via tahnu v hladine, kterou nepouzivam a tu v brd nasledne
nezobrazim. Vyhody: rychle a resi to absence R0 v sch plus nenarusuje se tim
kontinuita nets, nevyhody: dosti necista metoda. Gerber obsahuje zmatecne
udaje a smd pady jsou vetsi, nez je treba (obdelnikove pady 4.11ka neumi).

Hezky den,
Simon Cihelnik

Zdravím
Jak se dělají v Eaglu propojky realizované SMD propojkou, aby nemusely
být jako součástka ve schématu?
Chtěl bych mít schéma bez propojek, na desce používat
propojky na křížení spojů a přitom nenarušit vzájemnou kontrolu mezi
schématem a deskou. Je to vůbec možné?
Tomáš